Ja, som ni ser på rubriken så har jag och Sanna köpt skolavslutningskläder. (Shit vilket långt ord ^.^ ) 
 
 
 
Sannas kläder:
♥ Sandaletter, Skopunkten finns att köpa HÄR
♥  Klänning, Ginatricot 
 
Mina kläder
♥  Klänning, H&M finns att köpa HÄR
 
 
 
 
 
♥  Läppstift, Ginatricot finns att köpa HÄR
Sen var det ju dessa skor som är så otroligt balla, fräna och helt underbara som jag inte får ha för mamma 
-"nej de är ju som vinterskor"
-"nej, det är för mycket nitar på dom!!" 
 
Så får njuta av dessa älskade skor i några dagar till, sen måste jag lämna tillbaks dom. :(((((
Ska köpa ett par sandaletter i typ sannas stil. Men vet inte riktigt vilka jag ska köpa? 
 
De här, De här eller De här
 
Ska åka till Falerum imorgon också, så då kanske jag hittar något där, men vi får se :) 
 
Ha en fin måndagskväll, själv ska jag drunkna i NO.