Ja, som jag gjorde på min gamla blogg så ska jag fortsätta med att hissa och dissa! :) 
 
Tänkte börja med att hissa höga shorts! Till att börja med är det så snyggt och för det andra är det superbekvämt! Älskar att bära mina höga shorts, och gör det även idag :) Mina är från monki och går att köpa HÄÄR! Finns även i flera fina färger :) 
 
 
 
En annan sak som jag vill hissa är ett par solglasögon som är väldigt välbehövliga i det fina vädret som det har varit nu i några veckor! 
Sunpocket kallas dom och jag har fått dom från mamma (eller min bror fick dom egentligen, men jag snodde dom ^^) 
 
 
 
 
 
 
 
Vill börja med att dissa folk som sitter inne när det är så fint ute! Man kan väl förstå sig på såna som inte gillar sol eller sommar. Men folk som klagar på att dom vill ha sol & värme på vinternm kan ju börja med att gå ut på sommaren iaf! 
Sist men inte minst vill jag tyvärr dissa Candy Crush. Det var roligt till en början, men nu spelar alla det och man fastnar på banorna konstant!